We mind your own business

mai 20, 2009

Olimpiadele Comunicarii – ziua de dupa prezentare

Filed under: Intamplari,Timisoara-Bucuresti — Mindsetters @ 12:17 pm
Tags:

Palatul ParlamentuluiPriveam ziua prezentarilor ca ziua in care dam “Proba de foc” la Olimpiadelor Comunicarii. Desi emotiile au fost mari si normal ca se putea mai bine acum ne luam gandul de la minusurile prezentarii noastre si ne gandim ca… am ajuns pana aici, ne-am simtit bine si am invatat multe.
Momentan ne cuprinde un sentiment placut cand ne gandim ca am dus pana la bun sfarsit ceea ce am inceput ca echipa, in urma cu cateva saptamani. Parca suntem linistiti, calmi.
A fost o onoare sa urcam pe scena si sa va prezentam munca noastra in stilul caracteristic. A fost ciudat sa primim felicitari pentru prezentare si criticati pentru partea de planificare strategica.
Indiferent de rezultate noi suntem recunoscatori organizatorilor pentru ca au « ansamblat » acest eveniment.
Oricum astazi este cu siguranta o zi de relaxare si recuperare pentru cei ce isi permit (drumurile au fost extrem de obositoare), o parte am ramas la Bucuresti.
Cu totii astepam sa ii cunoastem pe castigatorii din acest an si desigur si party-ul de final ca doar mergem pe principiul « work hard, party harder ».
Titus a facut un rezumat cu ce s-a intamplat in cele doua zile de prezentari: comunicare politica si relatii publice + advertising si comunicare institutionala .

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu