We mind your own business

mai 2, 2009

Gillette Blue 3

Filed under: Campania noastra — claudiaciuta @ 6:56 pm
Tags: , ,

Am inceput sa lucram la research-ul de care avem nevoie ca sa intelegem mai bine cum ar trebui abordat un client ca Gillette. Rezultatul e unul bogat, multe informatii care ne vor ajuta sa ne conturam o idee. 

Si totusi, nimic nu-i ca testarea 😀

3 baieti are Mindset si toti au modele pe fata, ei le zic cioc, barba, freza…whatever.

De aici in colo Paul, Maru si Pixel incearca Gillette Blue 3, chiar daca 2 din ei erau fani Gillette Fusion.

baietii-3-cu-barbi-copy

Rezumat Olimpiadele comunicarii 2009

Filed under: Team experience — Claudiu Popescu @ 3:50 am
Tags: ,

Am trecut prin cateva variante de echipa pana s-a ajuns la Mindset. Dar pot sa spun, cu mana pe inima, ca nu as vrea alta. Modul nostru de lucru? Hmm, in stilul in care Clau, Iulia si eu suntem deja obisnuiti de la proiectele anterioare. Ce presupune asta? Multa agitatie, brainstorming, team building, imbratisari, research si desigur distractie. Sa nu uitam: „Work hard, party harder!”

A fost greu pana ne-am vazut inscrisi. Drumul spre capitala a fost diferit pentru fiecare, dar pentru toti a fost obositor. A meritat. Am fost toti foarte fericiti cand am iesit de la interviul de preselectie. Ne-am luat in brate, ne-am pupat si am mers sa sarbatorim. In seara respectiva, cand am aflat ca ne-am calificat si am trecut preselectiile de la Olimpiadele comunicarii, eu unul eram prea obosit ca sa mai am reactii. Am incercat sa anunt lumea. Unii stiau deja, altii nu. Au fost totusi 49 de echipe inscrise, din care merg mai departe 11.

Am vrut sa fie macar unul dintre noi prezent la conferinte  si pentru ca aveam unde sa stau in Bucuresti, alegerea a fost simpla. Mai mult, consider ca participarea la conferinte se incadra in JD-ul postului.

Conferintele au fost per ansamblu interesante si ma bucur ca am participat.  Cel mai mult mi-au placut studiile de caz, „disectiile” cum li se spunea. Am aflat detalii despre anumite campanii si am vazut ca da, se poate mereu sa apari cu ceva nou, lucru care m-a incurajat teribil.  Ce m-a disperat in schimb au fost anumite intrebari din public care mi se pareau ca erau puse de unii oameni doar ca sa atraga atentia. Ceea ce mi se pare ridicol. Personal nu am avut intrebari interesante asa ca mai bine am stat in locul meu si am observat ce se intampla. Am avut ce invata.

In ceea ce priveste organizarea – foarte tare. Nu stiu cati dintre cei ce au participat la conferinte constientizeaza cat de mult e de lucru la un proiect gen Olimpiadele Comunicarii. Pentru ca am socializat cel mai usor cu organizatorii i-am vazut cat de obositi erau. Oricum, au facut o treaba excelenta pana acum. Ca si participanti am avut de toate si personal am apreciat foarte mult grija Soniei si a Corinei cand colegul nostru Pixel a avut acel „mic incident” la intrare.

In prima zi dupa conferinte, echipa Mindset s-a reunit pentru briefing si pentru primul tutoriat. In momentul in care ne-am revazut am uitat, pentru cateva momente, de oboseala. Am stat in anticamera sa povestim, am facut networking si ne-am servit cu cele disponibile pana a venit momentul cel mare, cand am aflat ca avem ca si client pe GILLETTE!

In cadrul sesiunii de tutoriat am aflat multe chestii utile de la Razvan si Marius. Sunt convins ca participarea la tutoriat ne va ajuta  mult pe viitor.

Drumul spre casa a fost presarat cu scene din „Love guru” dar ingredientul de baza a constat intr-un somn adanc pana la Timisoara unde ne-am trezit buimaci de cap.

Am avut parte de vreo 48 h de convalescenta iar acum urmeaza sa ne infigem cum trebuie in treaba asta. Din cate am vazut la briefing lupta pentru un loc pe podium e destul de crancena asa ca va trebui sa facem o treaba mult mai buna decat pana acum. Ce bine ca iubim provocarile. 🙂